3 snadné tipy, jak přivést zákazníky z facebooku k vám do eshopu

Nemusíte se facebook milovat, ale i tak pro vás může hodně udělat. Nemusíte mít osobně stovky přátel, ale i tak může mít vaše firma na facebooku tisíce nadšených fanoušků. Vyzkoušejte si tři ověřené postupy, které přivádějí zákazníky do eshopů spolehlivě.

1. Posty (příspěvky na facebooku)
Nejjednodušší možnost, jak dát svým kontaktům vědět, co je nového na vašem webu nebo ve firmě.  Je to zdarma, zvládne to i méně zkušený uživatel, a funguje to.

Když jsme rozjížděli v nové zemi eshop s bezlepkovými potravinami, začali jsme facebookem. (Nic jiného jsme si v cizí řeči zatím nedokázali představit).

Přesněji řečeno založili jsme si business stránku na facebooku. Na tomto odkazu najdete skvělý návod, jak si svou firemní facebook stránku založit a co na ní napsat.

A jak teda vytvořit první facebook příspěvek, který přivede zákazníky až k vám do eshopu?

  • Vložte do příspěvku fotku s vaším výrobkem v akci.
  • Ukažte, co dokáže.
  • Naaranžujte ho v prostředí, kde se používá. (např. Fotka krásné jahodové dorty a nad ním otázka: Cítíte ty jahody? …a samozřejmě link na polotovar dortíku na našem eshopu a pod ním ideálně srozumitelný recept.)

2. Skupiny (zájmové)
Dalším zdrojem návštěv byly FB kroužky lidiček se stejnými zájmy. Ve skupinách se spolu radí a diskutují někdy i tisíce vašich potenciálních zákazníků. Ale pozor! Chodit po špičkách. Pustit do takové uzavřené skupiny spam může být váš konec. Něco jako vyhnanství z vesnice vašich budoucích zákazníků. A to je teda průšvih.

3. Placená reklama  (s dobrým nápadem – za málo peněz hodně muziky)
Sehrajte s „nej“-příšpěvky pořádný facebook cirkus. Nebojte, nemusí to stát majlant. Ani nemusíte za klauna. Za pár korun můžete svým ftipným nebo kuriózním reklamním příspěvkem pozvat do vašeho e-shopu stovky zvědavců z vaší cílové skupiny.

Cože iPhone za 3.999,-? Tady jo? Pusťte mě tam! …A jsou u vás.

Skvělé je, že pokud se zákazník po příchodu do vašeho eshopu nezhrozí (zdravím vašeho grafika) nebo neunudí (kdo vám dělal texty?) může si váš www.supr-eshop.cz zapamatovat a vracet se tam. Jako bonus máte fanouška, pokud ho přimějete dát lajk vaší facebook stránce (za ostrovtip nebo užitečnou informaci).

Určitě znáte i další způsoby, jak z facebooku udělat odpalovací rampu do eshopu.
Moc rád se přiučím, když se podělíte v komentáři pod článkem.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.